Świat śpiewającego inżyniera

2012-03-22 06:57

 

Zapewne nie ma w Ełku osoby, która nie zna utalentowanego muzycznie Piotra Karpieni. Tysiące ełczan wysyłało smsy, kiedy Piotr występował w telewizyjnym show „Mam talent”, w którym został jednym z laureatów. Dał się poznać jako „śpiewający inżynier”, bo i taki budowlany fach posiada. Znany w branży muzycznej Robert Kozyra, jeden z jurorów wspomnianego programu, powiedział o ełckim artyście: „Jesteś najwyższej klasy profesjonalistą. Masz talent i masz klasę!”. 
 
Piotr Karpienia kocha nie tylko żonę Anię, ale i muzykę, za co my możemy mu tylko dziękować. Wreszcie doczekaliśmy się pierwszej płyty ełczanina. Premiera płyty „Mój świat” odbędzie się 15 maja 2012 roku, ale już teraz można krążek zamawiać w internecie. A o tym, że na piosenki Piotra czekają tysiące fanów, niech świadczy fakt, że płyta jest już w pierwszej setce sprzedaży w Empiku (dzisiaj, 22 marca ok. godz. 9 – już na 50 miejscu!).
 
„Mój świat” może nieco zaskoczyć znajomych Piotra Karpieni, bowiem płyta składa się ze spokojnych, melancholijnych piosenek. W dobie wszechobecnego „łupu-cupu” przyda się jednak chwila wytchnienia i wyciszenia. Już nie mogę się doczekać, kiedy kurier przyniesie mi „Mój świat” z 10 piosenkami Piotra.